Szkodę można zgłosić w następujący sposób:

  1. on-line, poprzez:
    Otwórz formularz
  2. przy pomocy poczty elektronicznej – skany wymaganych dokumentów należy przesłać na adres
    e-mail: szkody.nnw@generali.pl
  3. za pomocą poczty tradycyjnej – kompletną dokumentację należy wysłać na adres:
    Generali T.U. S.A.
    ul. Senatorska 18
    00-082 Warszawa
  4. telefonicznie pod numer 913 913 913

INSTRUKCJA LIKWIDACJI SZKÓD

Zgłaszanie szkody – wersja on-line

Przygotuj:

  • numer polisy,
  • dane osobowe Ubezpieczonego/Opiekuna prawnego,
  • certyfikat
  • dokumenty związane z roszczeniem,
  • numer konta bankowego,
  • rachunki i faktury za leczenie, jeśli takie posiadasz.

Otwórz formularz

Dokumenty do zgłoszenie szkody przy pomocy poczty elektronicznej / poczty tradycyjnej

  • druk zgłoszenia szkody – do pobrania poniżej – w przypadku zgłoszenia szkody za pomocą poczty tradycyjnej lub elektronicznej;
  • oświadczenie o danych z dokumentu tożsamości Ubezpieczonego/Opiekuna prawnego/Uposażonego (imię nazwisko, PESEL oraz nr i seria dokumentu);
  • dokumentacja medyczna z przebiegu leczenia, karta pobytu w szpitalu;
  • nie wymagamy również oryginałów faktur i rachunków za wydatki poniesione w trakcie leczenia tylko kopie tych faktur i rachunków;
  • numer konta, na które ma być przekazane odszkodowanie;
  • certyfikat potwierdzający ochronę;
  • inne wymagane przez Generali dokumenty związane ze zdarzeniem.

 

POBIERZ druk zgłoszenia szkody

 

druk zgłoszenia szkody

 

W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z:

Kancelarią Brokerską ASPERGO, Przedstawicielstwo w Chorzowie:
ul. Kadecka 2, 41-500 Chorzów
kom. 606 685 182 (Stanisław Dudek)
kom. 500 250 370 (Janusz Dyczka)
e-mail: iszkolne@iszkolne.pl