Szkodę można zgłosić w następujący sposób:
- on-line, poprzez:
Otwórz formularz - przy pomocy poczty elektronicznej – skany wymaganych dokumentów należy przesłać na adres
e-mail: szkody.nnw@generali.pl - za pomocą poczty tradycyjnej – kompletną dokumentację należy wysłać na adres:
Generali T.U. S.A.
ul. Senatorska 18
00-082 Warszawa - telefonicznie pod numer 913 913 913
INSTRUKCJA LIKWIDACJI SZKÓD
Zgłaszanie szkody – wersja on-line
Przygotuj:
- numer polisy,
- dane osobowe Ubezpieczonego/Opiekuna prawnego,
- certyfikat
- dokumenty związane z roszczeniem,
- numer konta bankowego,
- rachunki i faktury za leczenie, jeśli takie posiadasz.
Dokumenty do zgłoszenie szkody przy pomocy poczty elektronicznej / poczty tradycyjnej
- druk zgłoszenia szkody – do pobrania poniżej – w przypadku zgłoszenia szkody za pomocą poczty tradycyjnej lub elektronicznej;
- oświadczenie o danych z dokumentu tożsamości Ubezpieczonego/Opiekuna prawnego/Uposażonego (imię nazwisko, PESEL oraz nr i seria dokumentu);
- dokumentacja medyczna z przebiegu leczenia, karta pobytu w szpitalu;
- nie wymagamy również oryginałów faktur i rachunków za wydatki poniesione w trakcie leczenia tylko kopie tych faktur i rachunków;
- numer konta, na które ma być przekazane odszkodowanie;
- certyfikat potwierdzający ochronę;
- inne wymagane przez Generali dokumenty związane ze zdarzeniem.
POBIERZ druk zgłoszenia szkody
W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z:
Kancelarią Brokerską ASPERGO, Przedstawicielstwo w Chorzowie:
ul. Kadecka 2, 41-500 Chorzów
kom. 606 685 182 (Stanisław Dudek)
kom. 500 250 370 (Janusz Dyczka)
e-mail: iszkolne@iszkolne.pl